сряда, 19 януари 2011 г.

Нова година - нов късмет

Сега като погледнах - не съм поствала цял месец..., което си е направо безобразие. Имам доста неща за споделяне, тъй като за този един месец двете ръчички пипаха, рязаха, сгъваха, лепиха, шиха (o:) снимаха и т.н. Подготовката на снимките за web, обаче ми е толкова досадна, че отлагам вече доста време...
Както и да е, Photoshop CS5 е такова предизвикателство, че покрай разучаването на новите му джаджи, подготвих и някои снимки. :)
Ще се опитам да ги показвам хронологично, както съм ги правила за времето, през което ме нямаше. Което значи, че днес ще показвам китки, а от утре следват: един рецикриращ проект с кашонена къщичка за кукли, картички-валентинки, калъфче за iphone и пак картички, картички..., които се оказват  голяма мания и правенето им ми доставя огромно удоволствие. Освен това гледах много сайтове на майстори-картичкоправители и започвам да задобрявам :)) Относително. :))

И понеже аз се стремя да не бъда разточителен потребител, когато правя картички се оглеждам първо за подръчни материали и идеи. Така открих един лесен начин за направа на цвете, което става чудесен елемент за декорация на картички и не само. Видях го тук - при Sasha. В зависимост от размера на квадратчето, от което се сгъва всеки елемент, цветето се получава с различен диаметър. Така може да се изработва за различни видове декорации.

Ето няколко варианта :)







P.S. Сега като гледам тези снимки, правени на големия компютър, през лаптопа си, цветовете изглеждат доста бледи в сравнение с оригинала... Калибрация, мъъъка...

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...